با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آقایی، نجف نقش وفاداری نگرشی در رابطة علّی زیباشناختی مجموعه های ورزشی با وفاداری رفتاری تماشاگران لیگ برتر والیبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 11-22]

  • آنت، زینب امکان‌سنجی پیاده‌سازی WebGIS بر مبنای Web2.0 با هدف توسعه نظام ساخت و بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 117-130]

ا

  • احسانی، محمد نقش آفرینی فرهنگ دانش بنیان با رویکرد مدیریت دانش در پیشبرد کارکردهای دانشگاه نسل سوم (مطالعه موردی: دانشکده های علوم ورزشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-118]

  • اسدی، آرمان ارائه‌ی الگوی پارادایمی دیپلماسی توسعه‌ی میزبانی رویدادهای ورزشی بین‌المللی در مناطق آزاد تجاری: با تاکید بر منطقه آزاد کیش [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 115-126]

  • اشرف گنجویی، فریده طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 53-70]

  • اناری، غلامرضا نقش مصرف رسانه‌ای بر انجام فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت و سواد بدنی ادراک شده در دانش آموزان ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-114]

ب

  • باقریان فرح آبادی، محسن شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران (رویکرد کیفی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 119-134]

  • باقریان فرح آبادی، محسن طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 53-70]

  • بدری آذرین، یعقوب طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتی‌متد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]

پ

  • پاشایی، سجاد طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتی‌متد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]

  • پیمانی زاد، حسین تدوین شاخص‌های نظری بکارگیری مدیریت استعداد در سازمان‌های ورزشی ایران (با رویکرد داده‌بنیاد) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 147-160]

  • پورسلطانی زرندی، حسین نقش وفاداری نگرشی در رابطة علّی زیباشناختی مجموعه های ورزشی با وفاداری رفتاری تماشاگران لیگ برتر والیبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 11-22]

ت

  • تجاری، فرشاد آزمون مدل بازاریابی هیجانی در مصرف کنندگان ورزش همگانی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-106]

  • تقوی، زهره بررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاه‌های دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 99-108]

ج

  • جلالی فراهانی، مجید طراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-134]

  • جمشیدی، عزت الله اثر حکمرانی سازمانی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 23-40]

ح

  • حاجی حیدری، وحید ارائه مدل اقتصاد مقاومتی ورزش ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]

  • حامی، محمد شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران (رویکرد کیفی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 119-134]

  • حسن پور قادی، رضا تعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاه‌های لیگ ‌برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-74]

  • حسینی شکرابی، سید حسن طراحی و تببین الگوی توسعه مسئولیت اجتماعی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 91-106]

  • حسین نژاد اصل، علی طراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-134]

  • حمیدی، مهرزاد طراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-134]

خ

  • خبیری، محمد شناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 23-40]

  • خدابخش زاده، امین طراحی مدل شاخص‌های ارزیابی توسعه گردشگری ورزشی ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 41-50]

  • خدادادی، محمدرسول طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-48]

  • خلیلی، علی اصغر تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-64]

د

  • داوری، مهدی تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-96]

  • دهقانپوری، حوریه طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-48]

  • دورودیان، علی اصغر طراحی مدل توسعه فضای ورزشی شهر تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 57-68]

  • دیوکان، بهزاد آزمون مدل بازاریابی هیجانی در مصرف کنندگان ورزش همگانی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-106]

ر

  • راسخی، سعید پتانسیل رقابتی کالاهای ورزشی ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-97]

  • رحیمی، امیر نقش آفرینی فرهنگ دانش بنیان با رویکرد مدیریت دانش در پیشبرد کارکردهای دانشگاه نسل سوم (مطالعه موردی: دانشکده های علوم ورزشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-118]

  • رحمان پور، عادل شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد استارت آپ های دانشجویان علوم ورزشی کشور با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه (ANP) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 71-90]

  • رضائی، صادق طراحی مدل توسعه فضای ورزشی شهر تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 57-68]

  • رضوی، محمدحسین امکان‌سنجی پیاده‌سازی WebGIS بر مبنای Web2.0 با هدف توسعه نظام ساخت و بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 117-130]

ز

  • زارعی، علی تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-64]

  • زبردست، محمد علی ارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 11-22]

  • زردشتیان، شیرین طراحی مدل عوامل استراتژیک موثر در جذب و گسترش حامیان مالی در ورزش‌های همگانی و قهرمانی استان ایلام [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 23-40]

س

  • سجادی، سید نصرالله طراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 121-134]

  • سیدعامری، میرحسن اثر حکمرانی سازمانی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 23-40]

  • سرلاب، رقیه پتانسیل رقابتی کالاهای ورزشی ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 83-97]

  • سلطانیان، لیلا مطالعه کیفی پیامدهای کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 109-119]

  • سلطان حسینی، محمد ارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 11-22]

  • سلیمی، مهدی ارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 11-22]

  • سلیمانی، مجید تأثیر مجازی‌سازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی هم‌افزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 131-146]

  • سین سیمینیو، سالواتور طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتی‌متد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]

ش

  • شجاعی، وحید شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران (رویکرد کیفی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 119-134]

  • شجیع، رضا مطالعه تطبیقی وضعیت حکمرانی ورزشی در ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 75-96]

  • شریفیان، اسماعیل طراحی مدل شاخص‌های ارزیابی توسعه گردشگری ورزشی ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 41-50]

  • شریفیان، اسماعیل شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جانشین پروری در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد مبتنی بر شایستگی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 107-116]

  • شریفیان، اسماعیل بررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاه‌های دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 99-108]

  • شریف زاده، محمد جواد شناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 23-40]

  • شعبانی بهار، غلامرضا تأثیر مجازی‌سازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی هم‌افزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 131-146]

  • شفیع زاده، مائده طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 53-70]

  • شهبازی، معصومه ارائه مدل تشریحی ساختاری (ISM) از مدیریت مصرف انرژی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 65-72]

ص

  • صفاری، مرجان نقش آفرینی فرهنگ دانش بنیان با رویکرد مدیریت دانش در پیشبرد کارکردهای دانشگاه نسل سوم (مطالعه موردی: دانشکده های علوم ورزشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-118]

  • صفانیا، علی محمد تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-64]

  • صفانیا، علی محمد طراحی مدل توسعه فضای ورزشی شهر تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 57-68]

  • صفانیا، علی محمد طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 53-70]

ط

  • طیبی ثانی، سید مصطفی تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-96]

ع

  • عباسی، همایون اثر حکمرانی سازمانی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 23-40]

  • عبدوی، فاطمه طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتی‌متد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]

  • علی دوست قهفرخی، ابراهیم شناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 23-40]

  • علیزاده، رویا تدوین شاخص‌های نظری بکارگیری مدیریت استعداد در سازمان‌های ورزشی ایران (با رویکرد داده‌بنیاد) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 147-160]

غ

  • غفوری یزدی، مهدی شناسایی راهبردهای تأمین مالی در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 23-40]

ف

  • فتحی، مولود شناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 49-63]

  • فراهانی، ابوالفضل مطالعه تطبیقی وضعیت حکمرانی ورزشی در ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 75-96]

  • فراهانی، ابوالفضل طراحی مدل توسعه فضای ورزشی شهر تهران با رویکرد اقتصاد مقاومتی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 57-68]

  • فراهانی، ابوالفضل طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 53-70]

  • فیشنه، مجاهد طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتی‌متد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 41-56]

  • فهیم دوین، حسن تدوین شاخص‌های نظری بکارگیری مدیریت استعداد در سازمان‌های ورزشی ایران (با رویکرد داده‌بنیاد) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 147-160]

  • فهیمی نژاد، علی تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-96]

ق

  • قاسمی، حمید نقش مصرف رسانه‌ای بر انجام فعالیت بدنی براساس الگوی سلامت و سواد بدنی ادراک شده در دانش آموزان ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 97-114]

  • قزلسفلو، حمیدرضا طراحی الگوی ساختاری مولفه‌های ذاتی، رفتاری و انگیزشی شرط‌بندی کورس اسب دوانی بر روش آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 75-86]

  • قهرمان تبریزی، کوروش طراحی مدل شاخص‌های ارزیابی توسعه گردشگری ورزشی ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 41-50]

  • قهرمان تبریزی، کوروش شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جانشین پروری در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد مبتنی بر شایستگی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 107-116]

  • قهرمان تبریزی، کوروش بررسی بلوغ منابع انسانی دانشگاه‌های دولتی تربیت بدنی با تاکید بر شناسایی مولفه ها و آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 99-108]

ک

  • کاشف، سید محمد طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 25-48]

  • کریمی، جواد مطالعه کیفی پیامدهای کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 109-119]

  • کشاورز، لقمان تحلیل موانع کارآفرینی در ورزش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 163-169]

  • کشتی دار، محمد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد استارت آپ های دانشجویان علوم ورزشی کشور با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه (ANP) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 71-90]

  • کشتی‌دار، محمد تدوین شاخص‌های نظری بکارگیری مدیریت استعداد در سازمان‌های ورزشی ایران (با رویکرد داده‌بنیاد) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 147-160]

  • کلاته سیفری، معصومه تعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاه‌های لیگ ‌برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-74]

  • کوهی کمالی دهکردی، بهنام نقش وفاداری نگرشی در رابطة علّی زیباشناختی مجموعه های ورزشی با وفاداری رفتاری تماشاگران لیگ برتر والیبال ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 11-22]

گ

  • گودرزی، محمود چالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 11-22]

  • گودرزی، مهدی طراحی و تببین الگوی توسعه مسئولیت اجتماعی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 91-106]

م

  • محمدی رئوف، مصطفی مطالعه تطبیقی وضعیت حکمرانی ورزشی در ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 75-96]

  • میرزازاده، زهراسادات شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رشد استارت آپ های دانشجویان علوم ورزشی کشور با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه (ANP) [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 71-90]

  • مرسل، باقر تاثیر بازاریابی عصبی بر رفتار خرید ناگهانی خریداران برندهای ورزشی با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و ارائه مدل [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 87-96]

  • معصومی، حسن تدوین چارچوب ارزیابی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و رتبه بندی آن به روش AHP [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 51-64]

  • معمار مقدم، مژگان تعیین عوامل موثر بر انقطاع حمایت مالی حامیان باشگاه‌های لیگ ‌برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 65-74]

  • ملکی، علی مطالعه تطبیقی وضعیت حکمرانی ورزشی در ایران و کشورهای منتخب [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 75-96]

  • مندعلی زاده، زینب بررسی و مقایسه تنوع رشته‌های علوم ورزشی در دانشگاه‌های ایران و جهان: به سوی کاربردی سازی علوم ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 41-52]

  • مهدی زاده، مژگان ارائه مدل تشریحی ساختاری (ISM) از مدیریت مصرف انرژی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 65-72]

  • مهریشندی، سعید تحلیل موانع کارآفرینی در ورزش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 163-169]

  • موسوی، سید اسفندیار چالش ها و فرصت های کووید- 19 پیش روی مدیریت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 11-22]

  • موسوی راد، سید طاهره شناسایی عوامل موثر بر ایجاد و ارتقای کارآفرینی در بین دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 49-63]

  • موسوی نسب، فاطمه مطالعه کیفی پیامدهای کارآفرینی اجتماعی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 109-119]

ن

  • نادری نسب، مهدی ارائه چارچوب مفهومی رقابت‌پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 11-24]

  • نجفی، مقصود شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران (رویکرد کیفی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 119-134]

  • نظری، رسول ارائه مدل اقتصاد مقاومتی ورزش ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 69-82]

  • نظری، شهرام آزمون مدل بازاریابی هیجانی در مصرف کنندگان ورزش همگانی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 97-106]

  • نظریان مادوانی، عباس ارائه مدل تشریحی ساختاری (ISM) از مدیریت مصرف انرژی در مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 65-72]

  • نقی لو، ذبیح اله ارائه چارچوب مفهومی رقابت‌پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 11-24]

  • نوری، داود تأثیر مجازی‌سازی عملکردی سازمان بر پایداری سازمانی با میانجی هم‌افزایی سرمایه انسانی و خرد سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 131-146]

  • نوروزی سید حسینی، رسول نقش آفرینی فرهنگ دانش بنیان با رویکرد مدیریت دانش در پیشبرد کارکردهای دانشگاه نسل سوم (مطالعه موردی: دانشکده های علوم ورزشی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 107-118]

ه

  • هاشمی، سید احمد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر جانشین پروری در وزارت ورزش و جوانان با رویکرد مبتنی بر شایستگی [دوره 9، شماره 4، 1400، صفحه 107-116]

  • همتی نژاد، مهرعلی ارائه چارچوب مفهومی رقابت‌پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 11-24]